  • Data: 2012-01-12 22:10:18
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jenguv$snn$1@inews.gazeta.pl...

    > OK, nie neguję Twojego wyboru. Ja jednak doceniłbym wygodę, że nie będę
    > musiał niczego wypakowywać. Nawet raz na 10 lat.

    Jak raz spróbujesz toto wyciągnąć w błocie, to zmienisz zdanie.
    Zwłaszcza że ja mam 90% szans iż w bagażniku będzie tylko śniadaniówka, a Ty
    masz 100% szans, że się uwalisz przy samym wyciągnięciu koła bardziej niż ja
    przy całej wymianie.
    O ile w ogóle wymienisz (czyli o ile uda Ci się ten mechanizm uruchomić).