  • Data: 2016-10-02 21:42:11
    Temat: Re: Ja pie....
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 października 2016 19:07:12 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Faktycznie załamać się można, kolejny student z przypadku.

    Ciebie załamuje student. A mnie załamuje ta zgraja mieniących się wykładowcami ludzi
    którzy ani nauczyć ani wykosić takiego ludka nie umieją...

    Najgorsze co pamiętam z moich studiów było to że bardzo niewielu wykładowców
    potrafiło powiedzieć studnetom co jest istotne, co nalezy rozumieć, co wystarczy
    kojarzyć i jaki zestaw materiałów jest najlepszym źródłem podstawowej wiedzy.

    I co ciekawe od tamtych czasów umiem bezbłędnie wskazać ludzi którzy wiedzą o czym
    mówią i tych którzy udaja że wiedzą i każdą próbę dyskusji i wskazania błędów
    traktuja jak zamach na ich życie.

    I co najsmutniejsze ten lolek z posta znajdzie jakąś duszę co mu za 3-5-10kpln te
    prace zrobi i może nawet objasni dlaczego tak a nie inaczej sie to projektuje.
    I magistra inżyniera dostanie...