    Date: Sun, 03 May 2015 12:29:42 +0200
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2015-05-02 o 23:23, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Nie, pojawienie sie na drodze to jest normalna sprawa a nie zagrozenie.
    > Zagrozenie pojawia sie jak robi sie cos grożnego, np. jezdzi na łysych
    > oponach w deszczu.
    To policz sobie trupy i kaleki, wynik wjeżdżania sprawnym autem na
    drogę, i przez trzeźwych jak świnie kierowców... I spróbuj zrzucić to na
    coś innego niż jazda po drodze pojazdami mechanicznymi.

    > ROTFL
    > Mowisz ze on te koła do wystroju pokoju potrzebował?
    > Nie sprowadzajmy sprawy do absurdu...

    A gówno mnie, ciebie i przede wszystkim tego złośliwego debila w
    warsztacie obchodzi do czego on tych kół będzie używał. Czego do diabła
    ty bronisz??

    > Nie.
    > Mozep o prostu zbytnio bierzesz argumenty do siebie zamiast skupic sie
    > tylko na argumentach.
    To może jakimś kaznodzieją z innych wierzeń?

    No nie wiem - tak mnie próbują tresować przy twojej aprobacie że
    zastanawiam sie co robić... 1maja jak zwykle była w domu tęga popijawa,
    niestety brakło alkoholu a więc zmuszony byłem pojechać ponad 15km do
    brata po dodatkową gorzałę, to nie wszystko, na drugi dzień licząc
    przelicznikiem w necie, pojechałem do miasta po piwo i coś na kaca, z
    ponad 3promilami we krwi. Co teraz powinienem zrobić wobec ogromu tych
    zbrodni - zgłosić się na policje i poddać dobrowolnie karze, z jednej
    strony boję się srogiej kary od swoich panów, z drugiej ciężko żyć z
    brzemieniem takiej zbrodni na sumieniu.