  • Data: 2009-03-25 07:56:11
    Temat: Re: Glupie pytanie o klejenie drewna
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sklej poliuretanowym. Wodoodporny, pieni się przy wiązaniu i wypełni
    > niedokładności obróbki przed klejenie.

    Dzieki. Ale to tylko drzwi wewnetrzne w ziemiance,
    na dodatek beda udawac 'brak drzwi', cyzli boazerie
    na scianie. Poza tym widoczne czesci belek zeszlifowalem
    super gladko, a boczne (klejone) dosyc gladko.

    Ciagle mnie nurtuje pytanie, czy jako sciskow moge uzyc srub
    L90mm, wkrecanych w kazda kolejna belke. Taki
    'scisk stolarski tracony' :)
    Bo zrobienie 10 sciskow to dzien roboty :(

    pozdrawiam
    pluton