-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
Date: Sun, 13 Jun 2010 21:58:08 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 132
Message-ID: <hv3dcj$16pn$1@news.mm.pl>
References: <hul316$94k$1@news.onet.pl> <hul4fs$dmc$1@news.onet.pl>
<hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl>
<4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutlpb$u2r$1@news.onet.pl>
<huu485$17la$1@news.mm.pl> <huv9th$a40$1@news.onet.pl>
<huvdl0$24l9$1@news.mm.pl> <hv0601$b00$1@news.onet.pl>
<hv0ekm$1o51$1@news.mm.pl> <hv0jbs$ckv$1@news.onet.pl>
<hv0p8j$1at0$1@news.mm.pl> <hv242v$c3a$1@news.onet.pl>
<hv25up$rmh$1@news.mm.pl> <hv2n3t$f91$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1276459219 39735 81.190.86.247 (13 Jun 2010 20:00:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 20:00:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hv2n3t$f91$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288559
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>> To co ja twierdzilem odnosilo sie do tego czego sie uzywa do
>> lakierowania samochodow obecnie.
>
> A skąd tą wiedzę masz? ;)
>
Z pierwszej reki.
Nie tak jak ty z pierwszego lepszego linka z google.
> Teraźniejszość, niestety.
>
Tak? Byles juz w tym salonie po potwierdzenie tych rewelacji?
>> Bo najpierw trzeba czegos nauczyc, a potem wprowadzic.
>> Ciekawe rzeczy by sie dzialy jakby nagle odgornie ktos przykazal, ze
>> zmieniamy lakiery na wodne, a nikt tego na oczy nie widzial.
>
> Aha, ciekawa koncepcja. Tylko pytanie - kto pójdzie na takie szkolenie,
> skoro nie będzie wiadomo, czy w ogóle kiedykolwiek będzie obowiązek
> stosowania farb wodnych ;)
>
Jak nie bedzie wiadomo, jak wiadomo.
Jeszcze nie widzialem aby UE wprowadzila jakis przepis z dnia na dzien,
bez czasu na dostosowanie sie.
Jak na razie lakiery o ktorych piszesz nie sa w zasadzie dostepne, a co
dopiero mowic o tym, ze od paru lat juz je sie stosuje :> Badz powazny.
>> Dalej nie wiesz o czym jest wytrzymalosc materialow :>
>> Wiec ponownie apeluje, naucz sie, zalicz, to pogadamy.
>
> Konkrety, chłopcze, konkrety. Bo dalej szczekasz.
>
Po konkrety to juz ci pisalem, skieruj sie na politechnike.
>> Ja juz sie wykazalem jakis czas temu i to tam gdzie mialem, mam to
>> potwierdzone na papierze i wiecej mi nie trzeba.
>
> Hihihi naprawdę jestem pod wrażeniem. Ja też kiedyś miałem 5 z historii ;))
>
Sram na twoje wrazenia.
Dowiedz sie o czym traktuje wytrzymalosc, a potem wdawaj sie w dyskusje.
>> Tobie na razie sie tylko wydaje, ze wiesz o czym piszesz :P
>
> Ja przynajmniej piszę, ty szczekasz.
>
Piszesz bzdury.
>> Moze tak, moze nie, nie pochwaliles sie w koncu co robiles... rownie
>> dobrze mogles zamiatac.
>
> Opracowywałem i wdrażałem system nadzoru produkcji dla 130 różnego
> rodzaju maszyn produkcyjnych. Nie jest to dla Ciebie zbyt skomplikowane? ;)
>
A po tym zleceniu musiales isc handlowac starymi samochodoami?
Slabo...
>>> Bo jesteś cienkim Bolkiem, który powiedział bzdurę, nie sprawdziwszy
>>> tego, o czym mówi.
>>
>> Eee, w ktorym miejscu?
>
> Np. dotyczącą wytrzymałości głowic.
LOL.
To tylko taki "fachowiec" jak ty potrafi stwierdzic, ze zeliwna glowica
jest mocniejsza od aluminiowej na podstawie, no wlasnie czego? a juz
wiem czego "wydaje mi sie":P
>Np. dotyczącą nieistnienia lakierów
> wodnych bezbarwnych.
>
Ano znalazles u sikkensa (tylko i wylacznie) i dalej to nie zmienia
faktu, ze tych lakierow nie ma w obecnym procesie lakierowania.
> Dlatego podaj KONKRETNE wartości dla KONKRETNYCH stopów - chyba nie
> będzie dla Ciebie problemem porównanie najczęściej stosowanego w
> głowicach stopu aluminium z najczęściej stosowanym żeliwem? ;)
Sam podaj, to ty twierdzisz, ze zeliwne sa lepsze :P
> Produkujesz się i produkujesz a dalej sensu w tym nie ma żadnego. Sam
> zacząłeś temat tego, że głowice alu są wytrzymalsze od żeliwnych - to ja
> się pytam DLACZEGO są wytrzymalsze?
Zacznijmy od tego, ze to ty napisales, ze zeliwne glowice sa
wytrzymalsze, wiec nie odwracaj kota ogonem teraz.
>Bo Ty tak napisałeś?
>
Nie znajdziesz takiego fragmentu klamczuszku.
Co nie znaczy, ze glowice aluminiowe sa slabsze niz zeliwne.
Nie rozumiesz zagadnienia to i ciezko z toba na ten temat rozmawiac.
A tak lopatologicznie to nie chodzi o to, ktory material jest twardszy,
czy, ktory ma wyzsza granice wytrzymalosci czy plastycznosci, tylko o to
ktory material lepiej nadaje sie do danego zastosowania.
Stopy alu nadaja sie bardziej niz zeliwo na glowice i koniec kropka.
Jakby bylo inaczej, bysmy teraz mieli wszedzie zeliwne glwice, a jakos
jest odwrotnie.
Glowica zeliwna jest bardziej wrazliwa na gwaltowne zmiany temp. niz
alu, a to chyba bylo twoim glownym argumentem w tamtym watku o lepszosci
glowic zeliwnych nad aluminiowymi :>
>> Jak juz wiele razy napisalem, profesorem nie jestem i nie bede wiec ja
>> ci wykladow udzielal nie bede, pojdziesz na odpowiednie studia to moze
>> sie czegos nauczysz i nawet to zaliczysz.
>> Jak na razie przechwalasz sie nie wiadomo czym w zasadzie i pieprzysz
>> o jakis konkretach, ktorych w ogole nie znasz.
>
> Co do przechwałek to daleko mi do Ciebie.
>
A to ciekawostka... ja tam ciagle czytam jakie to ty masz wielkie
doswiadczenie w kazdej materii :P (jestes przeciez najlepszym
lakiernikiem, najuczciwszym handlarzem w Polsce, specem od inzynierii
materialowej, a i jeszcze mega fachowcem od systemow nadzoru :P )
Czlowiek renesansu i dla kogo to on nie pracowal :>
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 23:59 Jurand
- 14.06.10 00:57 Karolek
- 14.06.10 08:00 Jurand
- 14.06.10 09:10 szerszen
- 14.06.10 09:13 szerszen
- 14.06.10 09:31 Karolek
- 14.06.10 14:28 Pszemol
- 14.06.10 14:33 Pszemol
- 14.06.10 14:54 ::[TOOMAS]::
- 14.06.10 15:23 szerszen
- 15.06.10 09:38 Jurand
- 15.06.10 02:33 Pszemol
- 15.06.10 15:41 szerszen
- 15.06.10 18:41 Jurand
- 15.06.10 20:23 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem