    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 15:49:47 +0200
    <hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <d...@x...googlegroups.com>
    <hungu2$bf$1@news.onet.pl>
    <9...@k...googlegroups.com>
    <huq2ei$erl$1@news.onet.pl>
    <4...@y...googlegroups.com>
    <hurl1t$6a8$1@news.onet.pl> <husj7j$t4i$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:husj7j$t4i$1@news.onet.pl...

    > ale sie chlopaki rozkreciliscie :) Ja chcialem kupic diesla, a w
    > rocznikach ktore mnie interesuja wystepowaly albo 1.8 TDCi, albo 1.8 TDDI.
    > Innego wyboru nie bylo. Wybieralem miedzy padajacymi wtryskami a
    > zdychajaca nagle pompa wytryskowa. Wybralem pierwsze i poki co jestem
    > zadowolony. Niestety ciezko mi przywyknac do diesla, moje wczesniejsze 3
    > auta byly benzyniakami, a wiadomo, charakterystyka zupelnie inna. W
    > miescie mecze sie okrutnie, na trasie jest znacznie lepiej. Chyba
    > najlepsze wyjscie to diesel+automatyczna skrzynia biegow.

    Niekoniecznie. Generalnie jest tak - są pewne zestawienia samochód + silnik,
    które doskonale ze sobą współgrają - zarówno pod względem wrażeń,
    dostarczanych kierowcy, jak i pod kątem ekonomii jazdy.

    > Jeszcze sie ustosunkuje przy okazji do dyskusji, czy malowane auto powinno
    > byc tansze. Jasne ze powinno, ale pytanie jak bardzo bylo rozbite.

    A jeśli nie było rozbite wcale, tylko właściciel jest estetą i wszystkie
    rysy i odpryski kazał "jednym rzutem" pomalować, żeby auto było znowu ładne?
    ;)

    Jurand.