  • Data: 2010-06-11 17:55:05
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hutkc2$18j3$3@news.mm.pl...

    > Ciekawe jak wyklepiesz blache, a potem wyrownasz powierzchnie nie
    > naruszajac ocynku :P
    > Nie ma to jak przemadrzaly handlarz z doktoratem.

    Widzę, że wycofawszy się dzielnie z wątku o BMW teraz zaczynasz walczyć w
    kolejnym, w którym zapewne wkrótce też polegniesz.

    Kto mówił o KLEPANIU blachy? Myślisz, że każdy pracuje na zasadzie
    beznamiętnego napierdalania młotem w blachę, żeby mniej więcej przywrócić
    jej kształt pierwotny, a potem jedzie po niej boschem z kamieniem, żeby
    dodatkowo to wyrównać? Blacha, jeśli nie doszło do poważnego uszkodzenia
    lakieru, może być wyprostowana praktycznie "do zera". Kładziesz potem nową
    warstwę podkładu i lakieru i masz nie naruszony ocynk + nowy lakier. I co Ci
    ma zardzewieć?
    Druga sprawa - załóżmy, że auto masz uderzone tak, że pomięło maskę,
    błotniki, wzmocnienia przednie. Kupujesz takie rzeczy używane ORYGINALNE,
    PROSTE, bez uszkodzeń lakieru. PRzykręcasz, malujesz i masz elementy,
    których trwałość jest praktycznie taka sama, jak oryginału.
    Warunek - musi to robić ktoś, kto ma odpowiednią wiedzę, a nie debil z
    młotem w ręce.

    Jurand.