eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie kupic uzywke? › Re: Gdzie kupic uzywke?
  • Data: 2010-06-11 15:59:40
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:husrdl.170.0@poczta.onet.pl...

    >>> No ale o co Ci chodzi? Najpierw twierdzisz że takiego spec z miernikiem
    >>> nie wypatrzy a teraz że ludzie i tak kupią? Chyba Ci się puenta
    >>> pogubiła.
    >>
    >> Miernikiem wypatrzysz składaną podłogę? Chyba w szklanej kuli.
    >
    > ???
    >
    > Ciągle nie nadążasz za tokiem rozumowania...
    >
    > Jeszcze raz, będę pisał powoli. Miernik służy do sortowania aut
    > "robionych"
    > od aut nierobionych. Nie interesuje mnie to bardzo czy samochód miał małe
    > otarcie czy jest składanką z trzech aut i ma spawany dach i podłogę...
    > Odrzucam i takie i takie, więc między innymi miernikiem wypatrzę podłogę.

    Biedny Pszemolu - chyba Ty nie rozumiesz jednej rzeczy. O ile w przypadku
    aut dwu i trzyletnich możesz trafić faktycznie samochód z oryginalnym
    lakierem, to w sytuacji, gdy auto ma np. 6 lat i więcej - taka szansa maleje
    w tempie "do kwadratu".
    Poza tym obyś się nigdy nie przejechał mierząc PROFESJONALNIE naprawiony
    samochód z wstawioną np. podłużnicą. Jeśli zrobi to serwis na oryginalnych
    częściach - miernik pokaże Ci wartości fabryczne. Widziałem i mierzyłem tak
    jedno auto zespawane z dwóch - zrobione najprawdopodobniej przez serwis
    Toyoty i sprzedane jako nowe. Jakość naprawy szokująca - WSZYSTKIE elementy
    zewnętrzne w oryginalnym lakierze, jedyne miejsca malowane to słupki przy
    szybie przedniej (nie ma szans, żeby Ci do głowy przyszło to zmierzyć, jak
    obleciałeś całe auto i jest oryginalne) oraz progi wewnątrz i fragment
    słupka środkowego. Zespawano na fabrycznych spawach 2 połówki IDENTYCZNEGO
    kolorystycznie modelu.

    >>> Po to się ma miernik aby wykryć malowane i potem podchodzić do nich
    >>> jak do jeża... Miernik odsieje Ci auta "robione" od nierobionych...
    >>> W grupie "robionych" masz mieszaninę niewinnych stłuczek ale też
    >>> wszczepy, przekładki i podwójne podłogi. Dlatego ja kupując auto
    >>> szukam z miernikiem lakieru auta NIEROBIONE, bo wtedy nie mam ani
    >>> drobnych stłuczek ani podłóg z dwu kawałków... O to mi chodziło.
    >>
    >> A mnie o to, że 9/10 możesz wmówić drobną obcierke parkingową i
    >> pomalowany błotnik czy drzwi w aucie który miał wymieniony cały przód.
    >> Inaczej handlarze nie mieli by zbytu na swoje wynalazki.
    >
    > Ja mówię o kliencie który sprawdza auta z miernikiem grubości lakieru.
    > O czym Ty mówisz?

    No i co taki klient mówi, jak ma na mierniku dajmy na to wartość 170 um przy
    aucie typu VW Passat, mierząc błotnik przedni lewy? ;)
    Albo co taki klient mówi, jak ma takie wartości na całym samochodzie? ;)

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: