    Date: Mon, 02 Dec 2013 19:03:00 +0100
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryka w UK

    Użytkownik ACMM-033 napisał:
    > Gwoździem programu jest sposób, w jaki kinole szły w
    > świat.

    Cześć!
    Czy widziałeś jak one faktycznie docierały do serwisu? To byla duża,
    styropianowa paleta, w której leżała większa ilość tych kinoli. Były
    ustawione na przemian - szyjka, ekran, tak aby zajać najmniej miejsca.
    Przyjazd bagażówki z kinolami powodował zebranie wszystkich techników i
    zorganizowaną akcję przenoszenia. Zdjęcie górnej palety, przeniesienie
    jej do magazynu. Następnie po jednej sztuce na tę paletę. Przykrycie
    drugą. po prostu nie istniało indywidualne opakowanie. Ciesz się, że Ci
    sprzedali. Ja tak jak Ty jechałem pociągiem z kineskopem czarno białym,
    20 cali. Indywidualne opakowanie widziałem tylko do małych kineskopów do
    Veli, Neptuna 150.
    Maciek