  • Data: 2012-04-19 19:34:15
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie panikuj, każda okazja jest dobra by się nauczyć w miarę poprawnie
    > pisać, skoro podstawówka nie nauczyła. Powinieneś chyba podziękować za
    > darmową lekcję :)
    > Na końcu zdania przed kropką robisz też spację?

    gdybym miał zdolności humanistyczne poszedł bym na polonistykę a
    ponieważ poszedłem do zawodówki to jestem elektrykiem, z polskiego
    miałem mierny na świadectwie co nie oznacza że mam duże doświadczenie
    zawodowe dziedzinach związanych z tematyką forum elektroda

    i teraz za friko chce się dzielić wiedzą a jakiś kretyn kasuje post bo
    zacząłem z małej litery i nie postawiłem przecinka

    czy to jest normalne - ? w polsce wszystko co stoi na głowie jest
    traktowane jako normalne

    co do nauki to gdybym chciał się uczyć poszedł bym na studia