  • Data: 2012-04-19 20:20:54
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A bierzesz pod uwagę, że MOŻE to nie jest straszne nieszczęście ?
    Jak pisałem parę razy sam jestem przewrażliwiony na tle ojczystego języka.
    Ale są granice zdrowego rozsądku. Co innego, jak ktoś pisze jak debil,
    w rodzaju "pszyszłem do roboty, kópiłem se w kioskó pifo i tera chlam", a co
    innego
    jak ktoś nie postawi przecinka, zrobi jakiś błąd w pośpiechu albo coś.
    Przypieprzanie się do tego na forum technicznym to - co już wspomniałem -
    wyłącznie
    przejaw zidiocenia/kompleksów jaśnie pana moderatora (na marginesie : zawsze
    mnie zastanawia, skąd ci wybitni specjaliści mają tyle czasu, żeby produkować
    się tysiącami moderacji i wpisów ? Ja czasem mam tak mało czasu, że jak piszę
    coś na elektrodzie, bo mam ważny (dla mnie) problem, to piszę z błędami i nie
    poprawiam, bo mi szkoda czasu. Ale widać ja jakiś jestem niewspółczesny, bo czas
    przeznaczam na pracę a nie zabawy).

    W życiu jedna z podstawowych spraw to umiejętność określania priorytetów - jeśli
    dla kogoś priorytetem
    na elce są przecinki, to imho jest biednym kretynem, co nieraz już wyraziłem.
    Tyle.