  • Data: 2012-04-19 20:36:36
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz ze tobie nie chce sie czytac bez ogonkow ! A jak bede chcial to
    > bede pisal nawet po arabsku wazne zeby przekaz dla adresata wiadomosci
    > byl zrozumialy.

    kiedyś w sklepie była reklama "żór 2.5zł"
    kolega zwrócił uwagę że tam jest błąd. facetka odpowiedziała, że nie
    ważne czy przez ó czy przez u - tak samo smakuje.
    Nie wiem czy to dla Ciebie (pisze się z dużej litery) jest to śmieszne
    czy nie, ale wniosek z tego taki, że dla osób dla których zdobywanie
    pożywienia jest szczytem umiejętności, ortografia niema znaczenia. Jeśli
    jednak nasze żołądki są pełne, mamy czas na kształcenie, rozwój czy to w
    dziedzinie elektroniki czy zasad, reguł którymi rządzi się nasza mowa.
    Ty łamiesz reguły troszkę, ale troszkę bo? Skoro Ty możesz troszkę to
    czemu następny nie bardziej? Gdzie jest granica? W miejscu gdy każdy
    odpowiadający będzie zaczynał list słowami: o ile Cię dobrze zrozumiałem
    to....

    ToMasz

    PS przepraszam za zdania wielokrotnie złożone. Jakoś tak samo wychodzi.