  • 1. Data: 2012-04-18 22:03:09
    Temat: Elektroda jeszcze raz !
    Od: K <...@...c>

    Dzis dostalem ostrzezenie z informacja ze zlamalem punkt regulaminu
    konkretnie:
    "3.1.13. Publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka
    polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."

    I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

  • 2. Data: 2012-04-18 22:14:48
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan K napisał:

> [...]
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    To się nie pisze przez "q", tylko przez "ku". Czyli mieli rację.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2012-04-18 22:24:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Wednesday, April 18, 2012, 10:14:48 PM, you wrote:

    > To się nie pisze przez "q", tylko przez "ku". Czyli mieli rację.

    Nie karm, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-04-18 22:28:11
    Od: K <...@...c>

    > To się nie pisze przez "q", tylko przez "ku". Czyli mieli rację.

    Zgodze sie na grupie polonistow czy innych lingwistow ale na forum
    technicznym ? Jakbym napisal swoj post w kodzie szesnastkowym tez pewnie
    by wywalili ciekawe czy nie dopisali by ze moze zawierac informacje
    zaszyfrowane dla terrorystow.

    Łatwiej zapytac łamana angielszczyzna na zagranicznym forum niz na tym
    czyms co zwa elektroda. Co ciekawe z watkotworca doszedlem do
    porozumienia i wymienilismy sie interesujacymi nas informacjami ale
    oczywiscie admin musial wpierdolic swoj swinski ryj. Przypomina mi to
    sytuacje w pracy u anglika ktory kaze rozmawiac polakom po angielsku bo
    przeciez sa w anglii.

    W kazdym badz razie elektroda jest u mnie skreslona na zawsze. A jesli
    juz to tylko archiwum tych postow ktore przetrwaly skrupulatna moderacje
    poprawiaczy historii.

  • 5. Data: 2012-04-18 22:29:38
    Od: K <...@...c>

    > Nie karm, proszę.

    A ty sie nie wpierdalaj tylko nos w przetwornice jak nie masz nic
    sensownego do nabazgrania.

  • 6. Data: 2012-04-18 22:35:49
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]

    Jedyny mądry punkt ich regulaminu.

  • 7. Data: 2012-04-19 00:25:59
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    K <...@...c> napisał(a):
    > Zgodze sie na grupie polonistow czy innych lingwistow ale na forum
    > technicznym ?

    Czy na forum technicznym można pisać niedbale albo niezrozumiale? To tylko
    marnowanie czasu czytających. A jak ktoś nie umie ortografii to niech wraca
    do gimnazjum. Elektroda jest faszystowska ale ten punkt to podstawa
    netykiety i powinien obowiązywać wszędzie. Tobie się nawet nie chce pisać z
    ogonkami.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2012-04-19 00:41:20
    Od: K <...@...c>

> [...]
    > niech wraca do gimnazjum. Elektroda jest faszystowska ale ten punkt to
    > podstawa netykiety i powinien obowiązywać wszędzie. Tobie się nawet nie

    Napisz ze tobie nie chce sie czytac bez ogonkow ! A jak bede chcial to
    bede pisal nawet po arabsku wazne zeby przekaz dla adresata wiadomosci
    byl zrozumialy.

  • 9. Data: 2012-04-19 00:59:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    K <...@...c> napisał(a):
    > Napisz ze tobie nie chce sie czytac bez ogonkow !

    Oczywiście. Po co mam czytać kogoś, komu nie chciało się opanować ojczystego
    języka? Ty olewaz z resztą także ortografię i interpunkcję. A pomijając
    kwestie językowe, używasz argumentacji z rodzaju "a nie, bo Ty".

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2012-04-19 01:14:46

    > Oczywiście. Po co mam czytać kogoś, komu nie chciało się opanować
    > ojczystego języka? Ty olewaz z resztą także ortografię i interpunkcję. A
    > pomijając kwestie językowe, używasz argumentacji z rodzaju "a nie, bo Ty".

    Myslisz ze einstein znal doskonale niemiecka interpunkcje i gramatyke ?
    Pewnie nie bo nie bylo mu to do niczego potrzebne, wazne sa rzeczy
    istotne a ty zdaje sie zajmujesz sie tymi zbytecznymi czyli ogonkami przy o.