  • Data: 2012-04-19 18:53:54
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na końcu zdania przed kropką robisz też spację?

    Kolega widzę ma silne predyspozycje na moderatora.
    Po ostatniej mojej dyskusji tutaj n.t. elektrody, to już nawet
    nie chce mi się odzywać, bo postanowiłem w miarę możliwości po prostu olewać
    te akty głupoty , które się tam czasem odbywają.
    Zabyt sobie cenię UŻYTKOWNIKÓW elektrody, żeby z niej rezygnować z powody
    sposobu moderowania rodem z Korei Płn.

    Ale - wcześniej czy później komuś starczy chęci i czasu, żeby zrobić poważną
    konkurencję
    (żałuję, ża sam nie mogę sobie na to pozwolić z braku czasu).
    Może wtedy Gulson pójdzie po rozum do głowy. Czego bym życzył.