  • Data: 2012-09-11 17:21:58
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > w tasku tzn gdzie/jak/w ktorym miejscu/jakim softem?

    Task manager systemowy lub mój ulubiony JbakTaskMan - przy przytrzymaniu
    klawisza menu przez 3 sekundy na lcd widać otwarte programy, z tym, że w
    JbakTaskManie widać ich więcej, dzięki czemu można więcej zamknąć.

    > żartujesz :) jesli o czyms sie dowiedzialem na poczatku posiadania e50, to
    > wlasnie o tym, ze JEDNAK lubi sie powiesic. To prawda. Zdarza sie. Symbian.

    Lubi się powiesić osobom, które biorąc telefon z symbianem, zapominają, że
    działa on podobnie do komputera, zbyt duża ilość aplikacji, programów w tle,
    powoduje spowolnienie systemu z możliwością zawieszenia. No tego chyba nie
    trzeba już bardziej tłumaczyć. Inaczej, na 100 sprzedanych nowszych od e50 nokii
    N95 kilka lat temu, 80% kupujących wracało i płakało, że n95 się zamula,
    zawiesza itp i że też słyszeli od znajomych fachowców, że ten telefon lubi się
    zawieszać. Więc powtórzę po raz kolejny, jak to lubi określać Waldek - to jest
    trzeci rodzaj prawdy. Miałem i e50 i n95 i inne symbianowe nokie i uwierz, jeśli
    umie się z nich korzystać, nie mają prawa się zawiesić. Czy w kompie otwierasz
    Nero, winampa, skype, gg , film w HD i pierdyliard innych programów i komp się
    nie zmula i tak pracujesz na nim miesiąc bez wyłączania? Pisałem już kiedyś, że
    dobrze widziany jest restart telefonu z rana, są od tego darmowe aplikacje,
    wtedy poczujesz, że telefon działa inaczej, szybciej i bez zwiech.

    > nie widze w e50+pc suite kosza, jako jakiegos kontenera; poza ikona kosza w pc
    > suite jako znaku "usun".

    Wiadomości usunięte - tam powinna być ta Twoja jedna wiadomość, a jeśli nie dasz
    rady to w lokalizacji
    c:\Private\1000484b\Mail\ - znajduje się Mail Folder odpowiedzialny również za
    SMS