  • Data: 2012-09-12 13:09:20
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > mozesz podpowiedziec skad najnowsza wersje (1.41?) mozna sciagnac?
    > PL, chocby stąd?:
    > http://chomikuj.pl/sly180/Aplikacje/Symbiane*5e3/Jba
    kTaskMan+1.41+Podpisana+PL+by+the_naturat_com,421920
    604.sisx

    Tak, to ta aplikacja, tłumaczona przez znajomego denaturata.

    > u mnie widac najpierw biala sciane, po chwili laczy sie z wap.

    Wciskasz nie ten klawisz. Właściwy znajduje się po lewej stronie joysticka
    między niebieskim a zielonym klawiszem.

    > przeze mnie, to ta do powiekszania czcionek bez sensu malych natywnie

    Aplikacja fajna, ale nie współpracuje z wieloma innymi, np Operą, która wysypuje
    się przy włączeniu.

    > private jest,ale pusty.

    Nie jest pusty, tylko nie masz do niego dostępu. Potrzebowałbyś złamać system i
    otworzyć dostęp do katalogów systemowych przy pomocy RomPatchera i patcha
    open4all.

    I jeszcze jedno pytanko. Jaką wersję softu masz w e50? 7.36?