  • Data: 2012-09-12 23:21:26
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co in news:k2pekg$kuo$1@dont-email.me
    > Przytrzymać klawisz ze "sprężyną" (na lewo od joysticka).
    > Taka sama mądrość ludowa, jak "Windows się wiesza".

    tak "się" sklada, że w przypadku mojej akurat nokii e50, to wazne jest to,
    co napisalem.

    > Aczkolwiek E50 jest przede wszystkim potwornie wolna,
    > no i bugi w sofcie też występowały.

    ktora nokia po e50 (ale nie z najnowszych, bardzo wrecz przeciwnie, im
    starsza, tym lepiej) jest taka lekko "pancerna" mocarna w korpusie, jak e50,
    do tego: nie jest znaczaco ciezsza, znaczaco wieksza i jest uwazana za
    lepsza od e50?