  • Data: 2012-09-12 14:20:54
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.09.2012 Tomek <p...@z...spamem> napisał/a:

    > Sleep i serwerek na windzie? Naprawdę? Bo chyba nie chcesz udowodnić, że na
    > linuxie masz takie wyniki.

    Serwerek jest na Debianie. Teraz ma:

    dominik@dionisos:~$ uptime
    13:48:57 up 31 days, 14:52, 2 users, load average: 0.14, 0.11, 0.08
    dominik@dionisos:~$ ps -A | wc -l
    96

    Uptime byłby sporo większy, gdyby nie pady zasilania
    (nie ma tam nic krytycznego, są backupy, więc UPSa nie mam),
    no i łaty bezpieczeństwa jądra.

    Hibernuję i usypiam Linuksa (w domu: laptop i 2 desktopy)
    i Windows (desktop i laptop w pracy). Naprawdę nie rozumiem
    w czym problem?

    Windows nie ma ostatnio takich wyników, niemal każda łata
    żebrze o reboot (prosił, prosił i uprosił).
    Ostatni jak widać był niedawno:

    C:\>net stats srv | grep "od czasu"
    Statystyka od czasu 9/6/2012 12:48 PM

    > No i jeszcze pytanko, swoją e51 też hibernujesz? .

    Gdyby nawet się dało, to po co? Nawet w nocy, gdy telefon
    teoretycznie jest niepotrzebny (sen) można, obudziwszy
    się, sprawdzić sobie godzinę. Ta znikoma oszczędność
    prądu naprawdę nie jest warta zawracania sobie dupy
    inicjowaniem i przywracaniem z hibernacji. Po prostu
    nie wyłączam. I jakoś nie chce ani zwolnić, ani się
    wieszać.

    > Nie wątpię. Kilka to przecież nie kilkanaście.

    Jak liczyć z procesami systemowymi, to na pewno kilnanaście.
    A jeśli liczysz aplikacje, to wymień te przykładowe >10 aplikacji,
    które muszą chodzić w tle. U mnie jest tylko: autoprzełaczanie profili,
    nagrywanie i blokowanie rozmów, zegar jako wygaszacz (cClock).
    Fani komunikatorów dorzucą tenże.
    Ale nadal nie mam pomysłu na te kilkanaście...

    BTW: jak sprawdzić uptime w Symbianie? :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.