  • Data: 2012-09-11 16:14:39
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek in news:k2n6lg$vnj$1@node1.news.atman.pl
    > Polecam sprawdzanie w Tasku ilości pootwieranych aplikacji i zamykanie.

    w tasku tzn gdzie/jak/w ktorym miejscu/jakim softem?

    > Używałem e50 przez 3 lata i nie pamiętam przypadku, żeby mi się
    > zawiesiła.

    żartujesz :) jesli o czyms sie dowiedzialem na poczatku posiadania e50, to
    wlasnie o tym, ze JEDNAK lubi sie powiesic. To prawda. Zdarza sie. Symbian.

    > Kiedyś miałem taki sam problem, ale nie na e50, na jakiejś innej nokii.
    > Pomogło PC Suite i wyczyszczenie kosza w wiadomościach.

    nie widze w e50+pc suite kosza, jako jakiegos kontenera; poza ikona kosza w
    pc suite jako znaku "usun".