  • Data: 2012-09-12 09:57:40
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.09.2012 Tomek <p...@z...spamem> napisał/a:

    > umie się z nich korzystać, nie mają prawa się zawiesić. Czy w kompie otwierasz
    > Nero, winampa, skype, gg , film w HD i pierdyliard innych programów i komp się
    > nie zmula i tak pracujesz na nim miesiąc bez wyłączania? Pisałem już kiedyś, że

    Owszem, uruchamiam. System zwalnia, ale działa. Nie restartuję miesiącami
    (hibernacja/sleep). Serwerek działa nonstop. System się nie wiesza. No i?

    > dobrze widziany jest restart telefonu z rana, są od tego darmowe aplikacje,
    > wtedy poczujesz, że telefon działa inaczej, szybciej i bez zwiech.

    Jak używasz programu z wyciekami pamięci (np. oficjalnej aplikacji wyszukiwania
    od Google :-) to tak trzeba. Jeśli nie, to czynność poniekąd magiczna.
    Moja E51 działa miesiącami bez wyłączania i restartu, z nostop chodzącymi
    w tle kilkoma aplikacjami i ani się nie wiesza, ani nie zwalnia.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.