  • Data: 2012-09-12 16:36:15
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał:

    > Serwerek jest na Debianie. Teraz ma:
    >
    > dominik@dionisos:~$ uptime
    > 13:48:57 up 31 days, 14:52, 2 users, load average: 0.14, 0.11, 0.08

    Do tego właśnie zmierzałem, nie chcesz chyba przyrównywać uptime debiana do XP
    czy nawet telefonu, poza tym

    16:19:32 up 26 days, 22:05, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00
    [tomms@Strefa ~]$

    więc obaj wiemy jak to działa. Pisząc o miesięcznej pracy kompa z otwartymi
    programi nie miałem na myśli nic linuxowego, bo wiadomo, że pytanie mijałoby się
    z celem :)

    > Windows nie ma ostatnio takich wyników, niemal każda łata
    > żebrze o reboot (prosił, prosił i uprosił).

    No i o to chodziło. Telefony po update online też często wołają o reboot.

    > Gdyby nawet się dało, to po co?

    Nawiązywałem do serwera, bo czułem, że się ktoś odezwie z linuxem. I nie myliłem
    się,

    > Jak liczyć z procesami systemowymi, to na pewno kilnanaście.

    Systemowych w e95 miałem chyba z 30, a może i więcej, w JbakTasku widać to
    dokładnie, więc ich nie liczę.

    > Ale nadal nie mam pomysłu na te kilkanaście...

    Pisząc "kilkanaście" miałem na myśli użytkowników lubiących się bawić telefonem.
    Ale policzmy co mogłiby włączyć:
    1. kontakty
    2. wiadomości
    3. poczta
    4. galeria
    5. edytor zdjęć
    6. nawigacja
    7. odtwarzacz muzyczny
    8. kalendarz
    9. dyktafon
    10. notatki
    i można dopisać wiele innych, przecież ktoś, kto się nie zna, a o takich tutaj
    traktujemy, bawiąc się telefonem, włącza wszystko po kolei, nie zamyka i znów
    włącza kolejne rzeczy, do momentu, aż słaby symbian się w końcu zwiesi i uwierz,
    pracując w tej branży kilkanaście lat spotkałem się wiele razy z klientami,
    którzy w swoich nokiach mieli w tle całą masę odpalonych aplikacji.

    > BTW: jak sprawdzić uptime w Symbianie? :-)

    Poszukam ;)