  • Data: 2012-09-12 23:14:10
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek in news:k2pqha$jc2$1@node1.news.atman.pl
    [..............]
    > Wciskasz nie ten klawisz. Właściwy znajduje się po lewej stronie
    > joysticka między niebieskim a zielonym klawiszem.

    ok, działa :)
    mam powiekszone czcionki, wiec srednio moge odczytac, co to za aplikacja
    (jako jedyna) sie pokazuje z tego klawisza, ale obstawiam "tryb
    gotowosci"...
    zobacze co wiecej da Task.
    No dobra, ale jak to sie ma do "slepego" sms-a...?

    > Aplikacja fajna, ale nie współpracuje z wieloma innymi, np Operą, która
    > wysypuje się przy włączeniu.

    nie uzywam zadnych oper, zadnych łączen z siecia.
    btw:
    a jaki inny sisx znasz do powiekszania czcionek? moze sprawdze cos innego...

    > Nie jest pusty, tylko nie masz do niego dostępu.

    czy sądzisz, że ten "ślepy" sms-a (albo pare, bo oczywiscie kumuluja sie z
    czasem, chociaz tak naprawde nie ma ich standardowo w "wiadomosciach") tkwią
    potem wlasnie w ...1000484b\Mail\ i z tego powodu warto jednak dostac sie
    do srodka private?

    > Potrzebowałbyś złamać
    > system i otworzyć dostęp do katalogów systemowych przy pomocy
    > RomPatchera i patcha open4all.

    OK, czy w tym celu tylko dwie dokladnie sprawy sa potrzebne?, tzn:
    - RomPatcher
    - open4all

    Mozesz pare slow podprowadzenia prostym jezykiem? skad to brac i "jak to sie
    robi" - link na wiedze pewna i sprawdzoną? :)
    thx

    > I jeszcze jedno pytanko. Jaką wersję softu masz w e50? 7.36?

    tak.