eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobrego mechanika do rozrządu w Fiacie szukam (Gliwice) › Re: Dobrego mechanika do rozrządu w Fiacie szukam (Gliwice)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweakne
    ws.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATC
    H!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Date: Sat, 28 May 2011 21:39:51 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobrego mechanika do rozrządu w Fiacie szukam (Gliwice)
    References: <0...@3...googlegroups.com>
    <1...@4...net>
    <0...@x...googlegroups.com>
    <irnej5$njk$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <irnej5$njk$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4de14f84$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.59.44
    X-Trace: 1306611588 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2442 83.27.59.44:11325
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371983
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-27 07:58, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2011-05-27 07:36, BearBag pisze:
    >> Co do każdego mechanika to sie nie zgodzę. bo byłem u dwoch czy trzech
    >> i albo sciemniają że nie maja czasu przez kilka tygodni albo po prostu
    >> boją się to ustawić.
    >
    > Swoja droga niech mi ktos wyjasni, po kiego grzyba robia takie fikolki z
    > tymi rozrzadami? Nie mozna normalnie: trzy punkty, kola na wpuscie,
    > ustawic, skrecic, zapomniec o temacie.

    Ten 1.2 16V moim zdaniem jest zaprojektowany pod kątem automatyzacji
    montażu silnika.

    Normalny rozrząd trudniej ustawić robotem (tzn. bardziej skomplikowany
    będzie rozrząd - jakieś czujniki, kombinacje).
    A tu jest prosto - dwie łapki przez otwory w obudowie chwytają wałki
    rozrządu, dwie łapki przez otwory na świece wpychają tłoki na równy
    poziom i w takiej pozycji coś dokręca koło napędowe i dwa koła
    przekazujące napęd z jednego wałka na drugi. I gotowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: