  • Data: 2016-07-07 14:56:02
    Temat: Re: A8498
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1873776580.20160707132601@pik-net.pl.invalid...

    > A masz oznaczony koniec uzwojenia? Poza tym - jaka elektrostatyka przy
    > 12V?

    Akurat mam na biurku jakieś 1207 z TME - rzuciłem okiem - na top nie widzę
    oznaczenia, ale od spodu na jednej elektrodzie jest wgniecione kółeczko -
    może to początek. Może opis jest w konkretny sposób względem początku, a
    może w opisie układania elementów w taśmie jest to określone.
    Z braku czasu założyłem, że zajmę się tym tematem później i spróbuję
    ustalić, czy w karcie katalogowej coś jest na ten temat.
    P.G.