  • Data: 2016-07-08 14:28:31
    Temat: Re: A8498
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Jul 2016 16:26:15 +0200, Dariusz Dorochowicz
    <dadoro@_wp_._com_> wrote:
    > jednorazowych konstrukcji ja bym nie kombinował. Aha, tylko
    elektrolit
    > na wyjściu lepiej żeby był dość duży itd... Bo moduł może solidnie
    > szarpnąć prądem. Ja bym pewnie dał albo układ który proponuje
    producent
    > modułu albo "szybszy" (one mają też zwykle lepszą sprawność,

    W dedykowanej nocie dot. zasilania do sim900 jest ładnie
    przedstawiony przyklad pcb gdzie i jak ten kondensator zamiescic
    (bardzo ważne, żeby to był low esr) wraz z wymaganymi kondensatorami
    odsprzegującymi.
    Jeśli źródłem zasilania ma być przetwornica warto też dodać dławik
    w.zasilaniu przed tym dużym kond.

    --
    Marek