  • Data: 2016-07-11 09:43:47
    Temat: Re: A8498
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkie rozwiązania są poprawne :) Przy MC34063 zastosowałbym filtr
    > ? z koralikiem.

    Niekoniecznie. Zależy od tego czego wymaga LDO.
    Taki np LM2940/41 (i nie jest on wyjątkiem) nie będzie stabilny jak
    wyjedziesz poza zakres rezystancji szeregowej. Trzeba niestety doczytać
    - te starsze układy są pod tym względem dość wredne i staram się ich
    unikać, ale nie zawsze można.
    A proponowane rozwiązanie (pi) ogólnie jest bardzo dobre z wielu względów.

    Pozdrawiam

    DD