eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC › Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
    Date: Mon, 05 Mar 2012 01:14:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 9
    Message-ID: <i...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 194.29.147.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330906480 19851 194.29.147.238 (5 Mar 2012 00:14:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Mar 2012 00:14:40 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-User: dt770
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:627352
    [ ukryj nagłówki ]

    Powiedzcie mi, czy umieszczając układ z AVRem w motorowerze
    (konkretnie Romet Chart 210), z konieczności dość blisko układu
    zapłonowego (ale zapłonem nie będzie sterować), powinienem spodziewać
    się kłopotów i zawieszania procka? Czy lepiej sięgnąć po zabytek typu
    PIC16Fxx? Czy odporność starych PICów na zakłócenia faktycznie jest
    taka dobra, czy to tylko legendy? Czy nowsze też są takie dobre? AVR
    nie da rady? Układ zapłonowy jest bezstykowy, cewka zapłonowa
    sterowana tyrystorem, no ale tak czy inaczej to pewnie świetne źródło
    zakłóceń. Robiliście kiedyś coś takiego? Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: