eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uCRe: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
  • Data: 2012-03-05 09:25:17
    Temat: Re: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-05 03:07, Pszemol pisze:
    > "__Maciek" <i...@c...org> wrote in message
    > news:ip08l7dpd0cbvamotlb14pbefcv6jq1aoj@4ax.com...
    >> Powiedzcie mi, czy umieszczając układ z AVRem w motorowerze
    >> (konkretnie Romet Chart 210), z konieczności dość blisko układu
    >> zapłonowego (ale zapłonem nie będzie sterować), powinienem spodziewać
    >> się kłopotów i zawieszania procka? Czy lepiej sięgnąć po zabytek typu
    >> PIC16Fxx? Czy odporność starych PICów na zakłócenia faktycznie jest
    >> taka dobra, czy to tylko legendy? Czy nowsze też są takie dobre? AVR
    >> nie da rady? Układ zapłonowy jest bezstykowy, cewka zapłonowa
    >> sterowana tyrystorem, no ale tak czy inaczej to pewnie świetne źródło
    >> zakłóceń. Robiliście kiedyś coś takiego? Na co jeszcze zwrócić uwagę?
    >
    > Czemu tego procka nie zalutujesz w mikro-pudełko z blaszki?
    > O klatce Faraday'a czytałeś?

    Jak układ musi się komunikować ze światem zewnętrznym nie-optycznie i
    dodatkowo z zewnątrz zasilać, to i tak zakłócenia wlezą do środka.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: