    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wiercenie
    Date: Sun, 29 Mar 2009 14:50:18 +0200

    Jarek P. pisze:

    > Musisz zacząć od zmiany wiertarki, niestety. Na taką, której wrzeciono
    > nie bije i najlepiej, jeśli będzie można do niej dokupić precyzyjny statyw.
    > Jeśli masz na to kasę, to polecam Proxxona, bo Dremel niestety jeśli
    > chodzi o precyzję wypada dużo gorzej, zwłaszcza jego statyw (ten model
    > dostępny w naszych sklepach) jest strasznie badziewny.

    To dobrze wiedzieć, bo właśnie chciałem kupić ten zestaw do dremela.
    W sumie samym dremelem z małym wiertłem da się wiercić dość precyzyjnie
    (wiercę 0.45mm). Z frezem jest już problem, bo za cholerę nie da się
    precyzyjnie wywiercić otworu "z ręki"...

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''