  • Data: 2009-03-29 17:55:59
    Temat: Re: wiercenie
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.> wrote:

    > To dobrze wiedzieć, bo właśnie chciałem kupić ten zestaw do
    > dremela.

    Być może ja trafiłem na jakiś felerny egzemplarz, ale ten mój do
    frezowania nie nadaje się absolutnie, ponieważ ma spore boczne luzy.
    Na stronie www Dremela można natomiast oprócz tego prostego obejrzeć
    równiez statyw porządny, tylko tego niestety ne sposób u nas kupić.

    A Proxxon ma może od Dremela gorszy marketing, ale za to lepsze
    wyroby robi. Proxxonowski statyw uzupełniony o stół z ruchomym
    bratem to po prostu bajka jest.

    J.