  • Data: 2010-11-19 18:52:47
    Temat: Re: umowa z era mix
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kotlet" ic6dgp$b4r$...@i...gazeta.pl

    > gorzej maja Ci ktorzy maja kwote zobowiazania Netto wpisana do umowy

    A najgorzej ci, którzy żadnej nie mają -- ja nie mam żadnej. :)
    Era może więc co miesiąc cenę tę dowolnie zmieniać. :)

    Na szczęście jestem tu podkuty na kilka kopyt -- taka zmiana :)
    obudziłaby czyjąś (nie chcę pisać czyją) złość do tego stopnia,
    że Era by chyba pożałowała swego występku.

    Inną obrona jest ,,oferta promocyjna'' zgodnie z którą
    cena >>19 złotych z VAT<< ma być zachowana przez 12 miesięcy.

    Nijak nie można twierdzić, że zmiana VAT zmusza do zmiany ceny usługi.
    Innymi słowy -- nie ma tu żadnej KONIECZNOŚCI modyfikowania ceny usługi.
    VAT rośnie, a cena może nie rosnąć.

    Podobnie cena tej usługi nie musi rosnąć, gdy rośnie cena elektryczności
    czy cena ropy naftowej. Po prostu Era może mniej zarobić.

    Wyobraźnie sobie inną ,,ewentualność''. Tusk podnosi VAT o 1%, w związku
    z czym Era uważa, że MUSI podnieść cenę brutto swych usług nie o 1%, ale
    o 300% -- musi podnieść o 300% czy nie? Biznesmen z Koziej Wólki, Szef
    Marketingu Ery twierdzi, że musi! I podnosi bezkarnie?

    Gdzież tu jakakolwiek konieczność?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'