    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Date: Mon, 28 Aug 2017 11:13:39 +0200

    Sun, 27 Aug 2017 21:35:46 +0200, w <onv6uq$rc9$1@node1.news.atman.pl>,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie, to z tego nie wynika. Moja uwaga o testowaniu byla do stwierdzenia
    > że nie działaja. Nie, one działają, tylko jest wiele powodów dla których
    > to negujemy: od ignorancji po widzimisię lepiej "jak powinno być". Aby
    > móc oceniać czy dzialaja czy nie nie wystarczy obserwacja Kowalskiego
    > jadacego 600km. Na szczęscie wiele osob testowało to dłużej, na
    > dłuższych trasach i mają pojęcie statystyczne a nie nieistotny glitch.

    Weź nie pitol.
    Jedziesz z Google Maps i widzisz jak czas dojazdu drastycznie ci się skraca --
    to oznacza, że dane o natężeniu ruchu są z pupy.
    Jedziesz Google Maps i widzisz na autostradzie korek, w który radośnie Google
    ciebie wpychają, mimo że Naviexpert nakazuje zjechać najbliższym zjazdem
    (kiedyś dla testów włączyłem sobie oba naraz).

    Tak, to nieistotne glitche... to moje błędne widzimisię, że mogę jechać
    równoległą krajówką niż stać w korku.

    Jak dane o ruchu są do bani, to i wyznaczona trasa będzie z czapy.