  • Data: 2017-08-28 11:43:49
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bcn7qct9v11cgd9gctdc62jjlroineo07s@4ax.
    com...
    Sun, 27 Aug 2017 21:35:46 +0200, w <onv6uq$rc9$1@node1.news.atman.pl>,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):
> [...]

    No coz, niedawne doswiadczenia - mam zjezdzac z wygodnej autostrady,
    bo ponoc jest jakis korek ?
    Nie chce mi sie.
    Szczegolnie, jak trzy programy pokazuja ten korek w roznych miejscach.
    Szczegolnie, jak sie spodziewam, ze to to tylko zwolnienie, a nie
    postoj, albo, ze sie zdazy rozladowac.
    Szczegolnie, jak przejade, i sie okaze ze korek byl na 5 minut :-)

    Szczegolnie, ze trzeba by sie zatrzymac, aby te trzy programy
    dokladnie obejrzec.
    Szczegolnie, jak sie okaze, ze objazd tez zapchany, bo wiecej ludzi
    uwierzylo.

    >Weź nie pitol.
    >Jedziesz z Google Maps i widzisz jak czas dojazdu drastycznie ci się
    >skraca --
    >to oznacza, że dane o natężeniu ruchu są z pupy.

    Albo sie jakis korek skonczyl. Co sie zdarza, jak np policja zakonczy
    "czynnosci urzedowe".

    >Jedziesz Google Maps i widzisz na autostradzie korek, w który
    >radośnie Google
    >ciebie wpychają, mimo że Naviexpert nakazuje zjechać najbliższym
    >zjazdem
    >(kiedyś dla testów włączyłem sobie oba naraz).

    Patrz wyzej. Dopoki nie jedziesz w dwa samochody, i nie przetestujecie
    przynajmniej z 10 korkow w obu wariantach, to niewiele wiesz.

    >Jak dane o ruchu są do bani, to i wyznaczona trasa będzie z czapy.

    No i ciagle mnie zastanawia, na ile dobrze on uwzglednia czasowe
    zaleznosci.
    Jak mam trase 600km, to trzeba patrzec na korki, ktore dopiero beda i
    to za pare godzin, i nie bardzo wiadomo kiedy dokladnie.

    J.