  • Data: 2017-08-28 11:54:11
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 11:15:30 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Weź nie pitol.
    > Jedziesz z Google Maps i widzisz jak czas dojazdu drastycznie ci się skraca --
    > to oznacza, że dane o natężeniu ruchu są z pupy.
    > Jedziesz Google Maps i widzisz na autostradzie korek, w który radośnie Google
    > ciebie wpychają, mimo że Naviexpert nakazuje zjechać najbliższym zjazdem
    > (kiedyś dla testów włączyłem sobie oba naraz).
    >
    > Tak, to nieistotne glitche... to moje błędne widzimisię, że mogę jechać
    > równoległą krajówką niż stać w korku.
    >
    > Jak dane o ruchu są do bani, to i wyznaczona trasa będzie z czapy.

    A widzisz. Ostatnio testowałem takie podejscie.
    Tyle ze bez gps/navi.
    Jade ci, Panie z piotrkowa do cz-wy. I tam przed cz-wa jest remont. Korek az za
    skrzyżowanie.
    Tu przy mykanowie:
    https://www.google.com/maps/@50.923404,19.2250272,12
    .75z

    Widze ze idzie to słabo, więc myk w prawo i wioskami jade. Jak juz za tesco w cz-wie
    wyskoczylem to patrze a obok jada ludki co ze mna w korku stały.

    Zysk nawet jak jakis mialem to moze 5 minutowy.

    A korek zapowiadal sie na 20 minut stania.

    Czasem to co wyliczył komputer nie zgadza sie z intuicją ale moze zadzialac :)

    Choc trudno ocenic to statystycznie :)