  • Data: 2017-08-28 12:31:30
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 28 Aug 2017 11:43:49 +0200, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Za dużo razy tych "korek się skończył".

    Kazdy sie kiedys skonczy, wiec to IMO wcale nie takie dziwne :-)

    >No i skoro był, to dlaczego kazała jechać przez ten korek?

    Moze rozsadnie zalozyla, ze zdazy sie skonczyc :-)

    Albo alternatywna droga wcale nie szybsza, lub tez zakorkowana.

    >Statystyka dni tygodnia i godziny dnia.

    A teraz mamy wakacje, i statystyki trzeba jeszcze z miesiaca.
    A pare nowych drog otwarlismy od poprzednich wakacji, pare zdazylismy
    rozkopac :-)

    Ale ja nawet nie o tym - tylko ze korki tam hen daleko trzeba
    prognozowac na godzine dotarcia, a te znamy tylko zgrubnie.
    A przy metodzie szukania drogi "od konca" sprawa sie jeszcze bardziej
    komplikuje.

    J.