eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie › Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Date: Mon, 04 Jan 2010 09:57:08 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 27
    Message-ID: <hhsaka$uel$1@news.mm.pl>
    References: <hhgbli$bbs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgb7t$p1l$1@inews.gazeta.pl>
    <hhgdbd$c5m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgd7r$3lb$1@inews.gazeta.pl>
    <hhggqi$2pm$1@news.onet.pl> <hhgjun$a6h$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hhig2a$p8j$1@inews.gazeta.pl>
    <hhl93b$etb$1@inews.gazeta.pl> <hhn68f$o3r$1@inews.gazeta.pl>
    <hhnctt$ing$1@inews.gazeta.pl> <hhnot7$3cq$1@inews.gazeta.pl>
    <hhns9a$fsr$1@inews.gazeta.pl> <hhntfb$k4f$1@inews.gazeta.pl>
    <hho0tk$3ro$1@inews.gazeta.pl> <hho2e6$9g0$1@inews.gazeta.pl>
    <hhodej$nnf$1@inews.gazeta.pl> <hhojcd$h2o$1@inews.gazeta.pl>
    <hhqjmq$eee$1@inews.gazeta.pl> <hhqmrl$gv9$1@news.mm.pl>
    <hhr4vu$p6o$1@mx1.internetia.pl> <hhrvs5$1hvo$1@news.mm.pl>
    <hhs7lq$itn$1@mx1.internetia.pl> <hhs84n$2oag$1@news.mm.pl>
    <hhs9id$ctc$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-122-212.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1262595530 31189 81.190.122.212 (4 Jan 2010 08:58:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2010 08:58:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hhs9id$ctc$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2243874
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Akurat to dobry przykład
    > przy założeniu, że 2.0 to 4 cylindry, a 3.0 to 6 (nieważne czy V-ka, czy
    > rzędówka), bo w obu rozwiązaniach pojedynczy cylinder ma ten sam kufel
    > pojemności skokowej. Opory w silniku o większej liczbie cylindrów też
    > będą nieco większe, ale imho pomijalne.

    Tez jestem zdania ze sa to pomijalne wielkosci, ale skoro pojawily sie
    tu opinie, ze te wielkosci maja jakis wplyw to chcialem wiedziec o
    jakiego rzedu wielkosciach mowimy.

    > Inaczej wygląda to z dwoma silnikami o tej samej liczbie cylindrów - np.
    > stare 2.0 i 2.5 w BMW - gdzie wszystkie były rzędowymi 6-tkami.
    > O ile 2.5 24V 19x KM palił zauważalnie więcej od 2.0 150KM, o tyle 2.5
    > oznaczany jako x23 (czyli wersja ze zmniejszoną mocą do 170KM i momentem
    > podniesionym i przeniesionym na niższy poziom obrotów) potrafił spalić
    > mniej od 2.0 w normalnym użytkowaniu.
    >

    To samo porownanie mam na codzien, mianowicie dwa diesle, jeden 3l i
    drugi 2.5l, wbrew temu co tu pisza (spalanie wprost proporcjonalne do
    pojemnosci i masy) 3l ma wiecej kg do ciagniecia, a pali duzo mniej niz
    2.5l.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: