-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
Date: Mon, 04 Jan 2010 09:57:08 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 27
Message-ID: <hhsaka$uel$1@news.mm.pl>
References: <hhgbli$bbs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgb7t$p1l$1@inews.gazeta.pl>
<hhgdbd$c5m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgd7r$3lb$1@inews.gazeta.pl>
<hhggqi$2pm$1@news.onet.pl> <hhgjun$a6h$1@news.onet.pl>
<4...@n...home.net.pl> <hhig2a$p8j$1@inews.gazeta.pl>
<hhl93b$etb$1@inews.gazeta.pl> <hhn68f$o3r$1@inews.gazeta.pl>
<hhnctt$ing$1@inews.gazeta.pl> <hhnot7$3cq$1@inews.gazeta.pl>
<hhns9a$fsr$1@inews.gazeta.pl> <hhntfb$k4f$1@inews.gazeta.pl>
<hho0tk$3ro$1@inews.gazeta.pl> <hho2e6$9g0$1@inews.gazeta.pl>
<hhodej$nnf$1@inews.gazeta.pl> <hhojcd$h2o$1@inews.gazeta.pl>
<hhqjmq$eee$1@inews.gazeta.pl> <hhqmrl$gv9$1@news.mm.pl>
<hhr4vu$p6o$1@mx1.internetia.pl> <hhrvs5$1hvo$1@news.mm.pl>
<hhs7lq$itn$1@mx1.internetia.pl> <hhs84n$2oag$1@news.mm.pl>
<hhs9id$ctc$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-122-212.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1262595530 31189 81.190.122.212 (4 Jan 2010 08:58:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2010 08:58:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hhs9id$ctc$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2243874
[ ukryj nagłówki ]Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> Akurat to dobry przykład
> przy założeniu, że 2.0 to 4 cylindry, a 3.0 to 6 (nieważne czy V-ka, czy
> rzędówka), bo w obu rozwiązaniach pojedynczy cylinder ma ten sam kufel
> pojemności skokowej. Opory w silniku o większej liczbie cylindrów też
> będą nieco większe, ale imho pomijalne.
Tez jestem zdania ze sa to pomijalne wielkosci, ale skoro pojawily sie
tu opinie, ze te wielkosci maja jakis wplyw to chcialem wiedziec o
jakiego rzedu wielkosciach mowimy.
> Inaczej wygląda to z dwoma silnikami o tej samej liczbie cylindrów - np.
> stare 2.0 i 2.5 w BMW - gdzie wszystkie były rzędowymi 6-tkami.
> O ile 2.5 24V 19x KM palił zauważalnie więcej od 2.0 150KM, o tyle 2.5
> oznaczany jako x23 (czyli wersja ze zmniejszoną mocą do 170KM i momentem
> podniesionym i przeniesionym na niższy poziom obrotów) potrafił spalić
> mniej od 2.0 w normalnym użytkowaniu.
>
To samo porownanie mam na codzien, mianowicie dwa diesle, jeden 3l i
drugi 2.5l, wbrew temu co tu pisza (spalanie wprost proporcjonalne do
pojemnosci i masy) 3l ma wiecej kg do ciagniecia, a pali duzo mniej niz
2.5l.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.10 10:15 Jurand
- 04.01.10 10:19 Jurand
- 04.01.10 10:20 Jurand
- 04.01.10 10:32 Karolek
- 04.01.10 10:51 Karolek
- 04.01.10 11:27 Kuba \(aka cita\)
- 04.01.10 14:48 Jurand
- 04.01.10 14:58 Jurand
- 04.01.10 14:58 Jurand
- 04.01.10 15:01 peter
- 04.01.10 15:09 Jurand
- 04.01.10 15:58 Kuba \(aka cita\)
- 04.01.10 19:09 Yans van Horn
- 04.01.10 19:14 Yans van Horn
- 04.01.10 19:19 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje