  • Data: 2010-01-04 10:15:18
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hhs8pk$ho2$1@inews.gazeta.pl...
    > Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Ale porównuj ta same samochody z innymi silnikami
    > Jaka jest różnica w masie Mondeo 1,8 i Mondeo 2,5V6 i jaki to jest precent
    > ogolnej masy?

    Jak chcesz.
    Bierzemy dane katalogowe:
    - Ford Mondeo 1.8 125KM, masa 1300, spalanie przy 90 km - 5.6 / 100,
    spalanie miejskie: 11.3 / 100
    - Ford Mondeo V6 2.5 170KM, masa 1385, spalanie przy 90 km - 7.2 / 100,
    spalanie miejskie: 14.2 / 100.
    - Ford Mondeo V6 3.0 225 KM (ST220), masa 1420, spalanie przy 90 km/h - 7.9
    / 100, spalanie miejskie: 14.3 / 100.

    Widzisz, jak niewielka różnica w masie i duża różnica w pojemności i
    technologii silnika wpływa na całokształt spalania.
    Nie da się nakarmić większej pojemności tą samą ilością paliwa.

    Jurand.