  • Data: 2010-01-04 10:20:50
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hhsa1v$ken$1@news.mm.pl...

    > Chyba tylko producenci samochodow ktorymi Ty jezdzisz.
    > Osobiscie mam auto z silnikiem 2.5l i 3l i ten 3l pali zdecydowanie mniej
    > niz ten 2.5l (a masa samego samochodu z 3l jest tez wieksza niz tego z
    > 2.5l).
    > Wiec jak prostaczku jest z ta logika u Ciebie?

    Zadam Ci kilka prostych pytań:
    1. Czy te samochody mają identyczne skrzynie biegów?
    2. Czy te samochody mają silniki wykonane w identycznej technologii?
    3. Czy tymi samochodami jeździsz dokładnie tak samo?
    4. Czy te samochody jeżdżą na paliwie, do jakiego zostały dostosowane przez
    producenta?

    Na razie uwagi z prostaczkami to zachowaj może dla kolegów z podwórka.

    Jurand.