eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: szukam auta - mocnego RWD - doradźcieRe: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
  • Data: 2010-01-04 10:51:11
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jurand pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:hhs84n$2oag$1@news.mm.pl...
    >> DoQ pisze:
    >>> Karolek pisze:
    >>>
    >>>> Z ignorancja.
    >>>> To co piszesz jest zgodne z logika prostaka.
    >>>> A ja sie pytam jakie te opory sa naprawde i widze, ze nie ma tutaj osoby
    >>>> ktora potrafilaby na to odpowiedziec, za to jest wiele osob co na to sie
    >>>> powoluje.
    >>>> To jest smieszne :/
    >>> No wiec z czego wynika wieksze spalanie w trybie miejskim (13,1l vs
    >>> 15,9l) tego samego samochodu w dwoch wersjach silnikowych?
    >> To ja sie pytam z czego.
    >
    > Już Ci to tłumaczono. Przykro mi, że nie rozumiesz.

    Co tlumaczono?
    Jak narazie to jakies prawdy objawione tutaj czytam, a zadnych wyjasnien
    nie widze.
    Ale skoro uwazasz, ze wiesz to odpowiedz na moje wczesniejsze pytanie cyt.
    "Jakie to sa wielkosci?
    Moze wiesz?
    Jaki procentowy udzial maja te opory, ktore wymieniles w stosunku do
    oporow powietrza np. przy predkosci 50km/h?"
    na ktore nie raczyles udzielic odpowiedzi.

    >
    >> Sa tu osobniki, ktore twierdza ze to proste, oczywiste i w ogole, ale jak
    >> pytam konkretnie, to albo milkna, albo nie potrafia odpowiedziec.
    >
    > Konkretnie to masz podane - raz, że masz większą pojemność, co za tym
    > idzie - np. większe komory spalania,

    Wiesz co to jest pojemnosc skokowa?

    > a musisz je wypełnić paliwem i
    > powietrzem w dokładnie takich samych proporcjach, jak w prawie każdym innym
    > silniku benzynowym.

    Wypelnia sie w takiej ilosci w jakiej jest to potrzebne do uzyskania
    odpowiedniej mocy, a nie zaleznie od tego jaka pojemnosc skokowa sie ma.

    > Dwa - masz większe opory ruchu jednostki napędowej oraz
    > układu przeniesienia napędu.

    Ile wieksze?
    Wiesz jakie to sa wielkosci?

    >Trzy - masz większą masę pojazdu, która
    > powoduje większe spalanie. 10% wzrost masy (czyli auto zamiast 1300 waży
    > 1430 kg) spowoduje conajmniej 10% wzrost zużycia paliwa w mieście przy
    > zachowaniu tej samej techniki jazdy.

    Ta, a ja mam dwa auta, ktore przecza tej teorii.
    Jedno wazy ponad 1600kg ma silnik 2.5l i w miescie pali 11-12l, drugie
    wazy ponad 1800kg ma silnik 3.0l i pali 9,5-10l w miescie.

    >
    >> Sorry, ale jezeli ktos nie wie ile mniej wiecej wynosza te opory, to nie
    >> wie tez czy to rzeczywiscie ma jakis wiekszy wplyw na spalanie.
    >> Wiec mozle lepiej nie zabierac glosu z taka pewnoscia siebie jak sie po
    >> prostu czegos nie wie?
    >> A jak ktos dalej twierdzi ze wie, to niech mi to udowodni w konkretnych
    >> liczbach (moze sam policzyc jak potrafi).
    >
    > Spalanie podają producenci. Możesz sobie te wyniki sprawdzić na wielu
    > portalach. Potem zadzwoń sobie do producenta i powiedz mu, że Tobie na pewno
    > uda się tym samochodem w mieście spalić mniej - uwierz mi, jeśli Ci się uda
    > wg procedury testowej zużyć mniej paliwa - będziesz bardzo dobrze opłacanym
    > kierowcą fabrycznym.

    O ile mi wiadomo to producent raczej potwierdza to co napisalem.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: