  • Data: 2015-05-20 13:38:34
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-20 o 12:13, szerszen pisze:

    > Dla mnie nie ma tu nic trudnego, to ty jakąś dziwną logikę wprowadzasz podając ten
    art. jako zakazujący Ci zmiany pasa na P8 :)

    Nie zakazujący lecz uniemożliwiający. Różnica taka, że mogę Ci czegoś
    zakazać (żebyś coś zrobił), pomimo że jest to w Twoim zasięgu a mogę ci
    uniemożliwić zrobienie (schować) nie dać *możliwosci* zrobienia.

    > Oczywiście ;)

    Poprzedni link podałeś "złamany" :>

    > Masz https://www.google.pl/maps/dir//52.1678045,21.035461
    1/@52.167668,21.0353757,61m/data=!3m1!1e3 i skrócona wersja http://tnij.org/dolinka

    Noi? Na Twojej mapie są TAKIE same znaki poziome a na naszym rondzie są
    różne. Na lewym pasie RONDA masz P-8aib a na prawym P-8a. Wykorzystując
    linię przerywaną, będącą w obszarze skrzyżowania, łapiesz się na znak
    lewego pasa i on Cię obowiązuje, czyli możesz sobie pojechać nagle w
    lewo--bardziej i jeździć pasem prawym/zewnętrznym dookoła ronda ( co też
    robią na filmie, osoby łamiące przepisy) Nie potrafisz jednak "załapać",
    że linia przerywana w tym miejscu, co sobie z prawego na lewy zjeżdżasz,
    nie dotyczy Ciebie a pojazdów wjeżdżających na rondo z prawej strony.
    Znaki P-8 kończą działanie ZA SKRZYŻOWANIEM a obszar na którym chcesz
    dokonać zmiany pasa, ciągle leży w ich obrębie. Zaraz za skrzyżowaniem
    jest linia ciągła, jako ciągłość wychodząca z oddzielenia pasów ale w
    miejscu skrzyżowania KIERUNKÓW domalowane są linie przerywane (tam gdzie
    chcesz zmienić pas), które NIE DOTYCZĄ Twojego kierunku, jako
    opuszczającego rondo (wyjaśniałem że linii ciągłej nie można tutaj
    stosować, bo uniemożliwimy wjazd na rondo w ogóle).

    Generalnie wychodzi na to że nie stosujesz się do tych znaków i masz złą
    interpretację. Ci z filmu również.

    > Skoro ty z całego punktu/zdania, wyławiasz tylko jedno słowo, na którym budujesz
    całe rozważanie, to tym bardziej trudno dyskutować.

    Bo jest to słowo KLUCZOWE, bez którego cała reszta traci sens. Masti
    jakoś załapał :)

    > Powyższy przykład kładzie na łopatki twój NAKAZ, bo się to ani kupy, ani logiki nie
    trzyma.

    Trzyma się wręcz idealnie logiki, bo zwiększa bezpieczeństwo i unika
    możliwej kolizji. Każdy sąd w takim przypadku orzeknie jak napisałem, bo
    nikomu nie zależy na stwarzaniu zagrożenia a wręcz na jego unikaniu.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.