  • Data: 2015-05-28 11:12:29
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-28 o 07:26, szerszen pisze:

    > No właśnie nie, zego nie pojmujesz.

    > A kiedy wreszcie do Ciebie dotrze, że F10 i P8 DOTYCZĄ TYLKO PASA DO KTÓREGO SĄ
    PRZYPISANE.
    > Jadąc konkretnym pasem MUSISZ jechać w kierunku określonym strzałką i tyle, ale pas
    możesz zmienić. Strzałka z tych znaków nie przyszpila ciebie do pasa, tylko nakazuje
    poruszanie się Z NIEGO W KIERUNKU OKREŚLONYM STRZAŁKĄ.

    Zgadzam się, do momentu jeśli jest to droga jednokierunkowa bez
    MOŻLIWOŚCI zmiany kierunku. Na skrzyżowaniu jest już inaczej. To co
    chcesz zrobić, czyli zmienić pas na inny, który ma mozliwość zmiany
    KIERUNKU (bo ma) jest niedozwolone. W przepisach ogólnych jest to
    wyraźnie opisane gdzie można zmieniac pasy a gdzie nie można.

    > Ok, ponowię pytanie, bo najwyraźniej nie kumasz.
    >
    > Przykład http://tnij.org/m4qe6x7. Poruszam się dajmy na to prawym pasem, mijam
    widoczny F10. Czy jak go minę mogę zmienić pas na środkowy, czy nie mogę. Tak, czy
    nie?

    Jeszcze raz. To nie jest skrzyżowanie. To jest droga jednokierunkowa i
    tutaj możesz zmienić pas.

    Wracając do naszego "ronda". Odwal taki numer na egzaminie i masz jak w
    banku że nie zdałeś. W przypadku obecnosci policji, dostaniesz 250zł i
    poleci jeszcze z art 97. Jest bardzo dużo miejsc, gdzie ściśle przepisy
    nie zabraniają czegoś ale wykonywanie manewru zakłóca porządek ruchu.
    Czy "palenie laczków" lub drift w obrębie JEDNEGO pasa może być ukarany
    mandatem? Przeciez nie ma jednoznacznie brzmiącego przepisu że tego
    robić nie wolno.
    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.