  • Data: 2015-05-20 13:48:42
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Nie zakazujący lecz uniemożliwiający. Różnica taka, że mogę Ci czegoś
    > zakazać (żebyś coś zrobił), pomimo że jest to w Twoim zasięgu a mogę ci
    > uniemożliwić zrobienie (schować) nie dać *możliwosci* zrobienia.

    Jakkolwiek byś tego nie tłumaczył, nijak się nie da dowieść na tej podstawie
    "niemożności" zmiany pasa.

    > Noi? Na Twojej mapie są TAKIE same znaki poziome a na naszym rondzie są
    > różne.

    A jakie to ma znaczenie, w kwestii twojego twierdzenia, że jak już jestem na pasie z
    P8 to muszę jechać tak jak mi każe i pasa nie mogę zmienić?

    > Bo jest to słowo KLUCZOWE, bez którego cała reszta traci sens. Masti
    > jakoś załapał :)

    Nie, kluczowa jest całość, a często jeszcze i inne punkty wchodzące w tą całość,
    których już nie dostrzegasz.

    > Trzyma się wręcz idealnie logiki, bo zwiększa bezpieczeństwo i unika
    > możliwej kolizji.

    Czyli jak, napiszesz to wprost w końcu, czy tym samochodem o który pytam, mogę
    zmienić pas na rawy i pojecać prosto jak wymusza na mnie F10 i P8a, czy mogę jedynie
    skręcić w lewo?

    Ale wprost, mogę czy nie mogę.

    --
    pozdrawiam