  • Data: 2015-05-25 10:38:49
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > No nie, podawałem zapis że ZNAK ma jeden kierunek a tutaj nie ma bo na lewym pasie
    są DWA kierunki :)

    Ale jakie to ma znaczenie w kontekście tego, że P8 i tak zwalnia cię z tego przepisu?

    > Zwyczajnie proste. Jak zajmiesz pas LEWY, to obowiązują Ciebie znaki na lewym czyli
    możesz sobioe "zachcieć" jechać w lewo (jak ci na filmie). Pas PRAWY nakazuje Ci
    jazdę prosto a ty olewwasz znak i sobie skręcasz z WYZNACZONEGO PASA w lewo na lewy
    pas :)

    Nie skręcam, zmieniam pas. Pokaż mi paragraf zabraniający zmiany pasa przy P8?

    > Nagle włączasz kierunowskaz (bo MUSISZ) na prawym pasie, odbijasz w LEWO z
    wyznaczonego pasa a póżniej przekraczając linię "przerywaną",

    Wolno mi zmienić pas, bo nic mi tego nie zabrania, a już na pewno nie P8. A teraz
    udowodnij mi że linia przerywana nie jest dla mnie. W tej kwesti jednak jesteś duchem
    świętym i wiesz jaka idea przyświecała zarządcy drogi?

    > A to jest SKRZYŻOWANIE PASÓW RUCHU? Jeśli tak, to chyba jestem ślepy :>

    A jakie to ma zanczenie w kwestii P8. To ty starasz się na siłę udowodnić na
    podstawie definicji jego, że zabrania mi to zmianę pasa. Więc czekam na twarde
    dowody, że tak jest.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń