  • Data: 2015-05-28 13:12:49
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Zgadzam się, do momentu jeśli jest to droga jednokierunkowa bez
    > MOŻLIWOŚCI zmiany kierunku. Na skrzyżowaniu jest już inaczej. To co
    > chcesz zrobić, czyli zmienić pas na inny, który ma mozliwość zmiany
    > KIERUNKU (bo ma) jest niedozwolone. W przepisach ogólnych jest to
    > wyraźnie opisane gdzie można zmieniac pasy a gdzie nie można.

    No to podaj wreszcie ten przepis, który zabrania mi zmienić pas na skrzyżowaniu.
    Czekam i doczekać się nie mogę.
    Najpierw czepiasz się F10 i P8 i bronisz jak zakonnica cnoty tezy, że one
    niepozwalają na zmianę pasa, teraz jednak wycofujesz się rakiem i okazuje, że nie
    one, a skrzyżowanie tego zabrania. Więc słucham, jaki przepis zabrania mi zmiany pasa
    na skrzyżowaniu?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń