  • Data: 2015-05-26 00:03:41
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:20150525103849.b257e568a60853a111015640@tlen.pl
    > Ale jakie to ma znaczenie w kontekście tego, że P8 i tak zwalnia cię z tego
    > przepisu?

    F10 też? Może spójrz na taryfikator? 250zł :)

    Link: http://www.mmsilesia.pl/artykul/aktualny-taryfikator
    -mandatow-i-punktow-karnych-2014-cennik,3228617,art,
    t,id,tm.html

    "Niestosowanie się do znaku F-10 ,,kierunki na pasach ruchu" oraz ,,P-8a, P-8b lub
    P-8c" - 250 złotych, 5 pkt."

    > Nie skręcam, zmieniam pas. Pokaż mi paragraf zabraniający zmiany pasa przy P8?

    Paragrafu ci ne podam, bo go nie ma ale mogę zalinkować do nieprzestrzegania WARNINGU
    F-10, który się odnosi później do P-8 i ukarania przez policję.

    > Wolno mi zmienić pas, bo nic mi tego nie zabrania, a już na pewno nie P8. A teraz
    > udowodnij mi że linia przerywana nie jest dla mnie. W tej kwesti jednak jesteś
    > duchem świętym i wiesz jaka idea przyświecała zarządcy drogi?

    Raczej zdrowemu rozsądkowi. Skoro masz OBOWIĄZEK zajęcia prawego pasa, to po jakiego
    grzyba chcesz na lewy, skoro masz OBOWIĄZEK?

    > A jakie to ma zanczenie w kwestii P8. To ty starasz się na siłę udowodnić na
    > podstawie definicji jego, że zabrania mi to zmianę pasa. Więc czekam na twarde
    > dowody, że tak jest.

    Od lat, przyjęło się że nie należy stwarzać sytuacji zagrożeń i na skrzyżowaniu nie
    zmienia się pasów WYZNACZONYCH najpierw F-10 o póżniej P-8. Masz taką gorącą potrzebę
    żeby mykać z prawa na lewo, na odcinku 5 metrów, stwarzając zagrożenie? Nie możesz
    sobie zmienić pasa 20 metrów dalej, zupełnie bezkolizyjnie? Podałem Ci podstawę
    ukarania, gdybyś się spierał. Jak jesteś mnądrzejszy od policjanta i sądu, który bez
    problemu wykaże Tobie że powodujesz zagrożenie, to się bij :)...Będziesz miał kilka
    odwołań i orzeczeń bezobsługowo, znaczy zaocznie, to się upieraj :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))