  • Data: 2023-10-03 18:05:45
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >>
    > To siedzi w kabinie kierowcy pod sufitem w tym modelu Iveco. Jak ktoś ma
    > ochotę to może zalać, żaden problem.

    Ło, podrożała :D

    https://www.iveco.sklep.pl/produkt/504219479-przetwo
    rnica-napiecia-24-12-iveco/

    Allegro, 770zł ale chyba leżak magazynowy:
    https://allegro.pl/oferta/przetwornica-iveco-stralis
    -oe-5801356447-14404656393

    ...a w środku dwa mosfety+drobnica podobnie jak u chińczyka.
    https://allegro.pl/oferta/483-przetwornica-step-down
    -cc-cv-6v-40v-20a-12754485294

    --
    LordBluzg(R)??