  • Data: 2023-10-04 10:43:27
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-04, Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Jak Wy definiujecie "korpo"? Więcej niż dajmy 250 pracowników? Czy ten
    > sam warunek ale musi do tego być zagraniczna?

    Dla mnie klasyczne korpo jest wtedy jeśli posiada jednostkę
    organizacyjną zajmującą się tzw. kulturą korpo. Oznacza to, że
    organizacja jest na tyle duża, że tej kultury nie da przekazać na drodze
    indywidualnych interakcji ptacowników, a przekazać nalezy ze względu na
    dywersyfikacje wynikającą z dużej liczby pracowników z różnych
    środowisk. Zwykle grubo powyżej 1000 zatrudnionych. Prócz tego
    oczywiście unifikacja i zdefiniowanie pierdyliona procedur w okół
    których wszystko się kręci.

    --
    Marcin