  • Data: 2023-10-03 23:11:08
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2023 o 22:41, heby pisze:

    > Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "pracy po godzinach"? Nie domyśliłeś
    > się że chodzi o normalne godziny pracy typu 8-16?

    Matko. kurwa. Boska! Od paździora do marca zawsze po ciemku z pracy-do
    pracy. Pół roku ciemności. Chybabym...się pochlastał :D

    Tak. Jeden taki rok miałem, że wdepnąłem w ten czas
    pracy/ubezwłasnowolnienia w jakimś Januszeksie. Nigdy wincyj :) Nie
    powiem, zdarza mi się adminować nocą nawet ale to zupełnie inna rozrywka
    bo mam swoją decyzję, piwo pod ręką i wybieram sobie godziny dowolnie a
    nie z przymusu. Mam nawet czas do rana, nim biurwy dojdą na kierat :D
    Super i polecam :)

    O! chyba sobie coś grzebnę właśnie, bo mi się przypomniało. Rano będę
    miał profity i ukłony dziękczynne :)...które odczytam jak się
    obudzę/średnio 9:00 :) To bardzo dobra godzina na obudzanie. Zawsze
    jasno już jest, obojętnie od pory roku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>