  • 1. Data: 2023-10-02 22:59:48
    Temat: pracy szukam
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ręka mi wysiada :(

    W Polsce mogę nie pracować co najmniej 5 lat.
    Być może oszczędnie żyjąc do 7 lat. Ale człowiek w 4 ścianach dziczeje.

    Wymyśliłem sobie w PL posadę operatora szlabanu.
    Guzik zielony, guzik czerwony. Najlepiej od 10oo do 18oo.
    Operator obrotowego mostu na przykład :)

    na tzw Zachodzie obserwuje ludzi z R & D
    Otworzą sobie na ekranie pdf złącza i patrzą się 4 godziny.

    może takie coś szukać? wszędzie dobrze gdzie nas nie ma co? ;)

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze!
    cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2023-10-02 23:32:53
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.10.2023 o 22:59, PiteR pisze:
> [...]
    > Otworzą sobie na ekranie pdf złącza i patrzą się 4 godziny.
    >
    > może takie coś szukać? wszędzie dobrze gdzie nas nie ma co? ;)

    Adminuj. Ja tak robię. Idę sobie na działkę, odpalam laptopa/smartfona z
    PV i adminuję. Jak chcę pohasać jak wiewiórka to sobie wymyślam jakieś
    CCTV nad morzem czy w górach i mam wakacje + zakwaterowanie.

    Mam od tego ludzików ale oni nie ogarniajo wszystkiego więc sobie
    wakacjuję. Czasem nie wiem czy mam rok pracy czy rok urlopu, zależy jak
    na to spojrzeć.

    Czasem robię sobie "wolne" i mam wyjebane przez 2 tygodnie na wszystko,
    no może z wyjątkiem awarii w admince ale chwalę covid bo w końcu nauczył
    skostniałe konserwy, ze nie muszę przyjechać żeby coś grzebnąć na kompach.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-10-02 23:58:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > skostniałe konserwy, ze nie muszę przyjechać żeby coś grzebnąć na kompach.

    Nie wspomniałem o elektronice :D Czasem sobie coś grzebnę. Ostatnio
    jakieś drogie przyrządy z wymianą starych aku kadmowych na liony + nowe
    zasilacze, czy TV na przetwornicę, lub odkrzacz AI, czy projekt alarmu
    do TIRa na "cięcie plandeki" (własna koncepcja), jakiś lapek (ale drogi)
    może być Mac ze 200 śrubkami do klawiatury (pojebane), cokolwiek, co
    umili mi czas w domku przy stole warsztatowym wieczorem i nie jest to
    "na piwo" dla kurażu, żebym nie zapomniał jak się lutownicę trzyma.

    Ostatnio nawet dostałem jakieś "płytki" na wymianę "dusików" ale dobrze
    płacą więc nie pytałem nawt co to za maszyna. 100zł od wymiany 4
    przycisków...a płytek setki :) W ogóle, polecam elektronikę przemysłową.
    Serwis autoryzowany ma takie ceny, że rence opadajo i nawet 50% niżej to
    spory zarobek na duperelach :) Każda dobra "firma" ma takie potrzeby,
    wystarczy się zainteresować...a takich jak ja, coraz mniej :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-10-03 01:17:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uffef7$akjh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]

    fajnie

    --
    Piter

  • 5. Data: 2023-10-03 01:40:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.10.2023 o 01:17, PiteR pisze:

    > fajnie

    Polecam :) Myk polega na tym, że to TY i tylko TY o tym decydujesz.
    Zawsze możesz się wkręcić w trybiki jakiejś korporacji czy innego, co
    zarabia na Twojej pracy i mieć stresy, budziki, lojalki, pułap
    zarobku...To czysta świadomość do tego co potrafisz i możesz sprzedać
    swoim czasem.

    Ja wybrałem. Nie mam parcia na kasiorę bo do trumny nie wezmę. Mam
    parcie na czas dla siebie/rodziny. Żadna kasiora mi tego nie da :]

    No chyba ze napadnę na bogaty bank albo wygram w totka...ale nie mniej
    niż 15mln :D

    Nie pytaj dlaczego 15mln. To moja tajemnica ale jakże niska do 70mln
    które Sasin przepierdolił na wybory kopertowe, które się nie odbyły i
    nie poniósł z tego tytułu żadnych konsekwencji :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-10-03 07:14:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/10/2023 22:59, PiteR wrote:
    > na tzw Zachodzie obserwuje ludzi z R & D
    > Otworzą sobie na ekranie pdf złącza i patrzą się 4 godziny.

    Tylko że ktoś ich potem rozliczy z tego, na co się gapią. Warto więc
    wiedzieć na co się gapią a to wymaga doświadczenia, wiedzy itp. Bywa, że
    to nie jest trywialne, szczególnie jak to wiedza techniczna. R&D to
    czasem ciężki kawałek chleba, mimo że z zewnątrz widzisz proste
    "gapienie się".

    > może takie coś szukać?

    Praca w korpo ma plusy i minusy. Obecnie korpo maj narzędzia do dość
    precyzyjnego określania Twojej wydajności, wiec bajki o pracy zleconej
    hindusowi przestają mieć sens, poza anegdotycznym.

    No i próg wejścia to jednak odrobina wiedzy, z której Cie przeegazminują.

  • 7. Data: 2023-10-03 07:27:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-10-02 o 23:58, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > spory zarobek na duperelach :) Każda dobra "firma" ma takie potrzeby,
    > wystarczy się zainteresować...a takich jak ja, coraz mniej :)

    Przemysł i energetyka to kopalnia złota. Kiedyś mnie szokowały ceny
    różnych dupereli, ale od czasu kiedy kupowałem czujnik temperatury za
    14k ojro, nic mnie już nie zdziwi :P

    Można się też zainteresować falownikami PV, jest tego od cholery i
    pewnie niedługo zaczną padać jakieś kondensatory albo co tam w nich
    pada. To może nie być duża kasa ale duża ilość i stabilny dopływ ;)

    L.

  • 8. Data: 2023-10-03 07:30:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-10-03 o 07:14, heby pisze:
    > Praca w korpo ma plusy i minusy. Obecnie korpo maj narzędzia do dość
    > precyzyjnego określania Twojej wydajności, wiec bajki o pracy zleconej
    > hindusowi przestają mieć sens, poza anegdotycznym.

    Hahaha :P Dowcip tygodnia.
    Z moich znajomków rekordzistą jest chłop, który robotę tygodniową
    ogarnia w poniedziałek w 2 godziny. Akurat nie w Polsce ale u nas też
    tak bywa. No chyba że pracujesz w serwisie/uruchomieniach to jest zapierdol.

    L.

  • 9. Data: 2023-10-03 08:10:13
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 03.10.2023 o 07:30, Lisciasty pisze:

    > Hahaha :P Dowcip tygodnia.

    Zgadzam sie, jesli chodzi o ta precyzje. Dziala tylko w niektorych
    obszarach.

  • 10. Data: 2023-10-03 08:33:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/10/2023 07:30, Lisciasty wrote:
    > Hahaha :P Dowcip tygodnia.
    > Z moich znajomków rekordzistą jest chłop

    Jak sam widzisz: anegdotyczne.

    Niewpliwie gdzieś są R&D zarządzane przez keirowników-debili. Ale to nie
    jest absolutnie to, co jest normą. Normą jest jednak prawidłowe
    kontrolowanie czasu pracy i wyników.