  • Data: 2023-10-03 16:00:08
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2023 o 14:21, Lisciasty pisze:

    > Zależy od egzemplarza. Jak dobry falownik który nowy kosztuje 8-10
    > tysiaków da się naprawić wymieniając jakąś pierdołę za 200 zeta plus
    > kasując 500 za robotę to chętni się znajdą. Natomiast zgoda co do
    > chińskiej taniochy po 2-3 tysiące, tego się pewnie nie będzie opłacało
    > tykać.
    > A tych lepszych falowników jest bardzo dużo, gwarancję mają na 5-10 lat,
    > czasami na 12.

    Ostatnio znajomek nawiedził mnie z przetwornicą 14A z 24 na 12V od
    Iveco. Ładna aluminiowa obudowa z radiatorem i śliczne gniazda do wtyków
    Oryginał kosztuje 1500zł. Użyłem chińskiej przetwornicy z Allegro za 25
    zł i skasowałem 300zł za godzinkę wydłubywania starej i podłączenia
    nowej. Paskudne, bo zalane na "amen" jakąś zalewą silikonową. Mógłbym
    serwis otworzyć lub manufakturę, bo podobno psują się dość często :D
    Iveco by mi nie wybaczyło chyba, że im klientów podbieram :D

    Ale sporo takich momentów, gdzie starszą elektronikę można zastąpić
    czymś nowszym i mniej awaryjnym a ostatnio gotowców w sensie modułów za
    grosze jest pełno. Kiedyś się dłubało i naprawiało stare a dzisiaj
    taniej i szybciej kupić gotowca niż dłubać na piechotę. W ogóle
    składanie urządzeń z modułów stało się ostatnio popularne i musi być
    wyjątkowo skomplikowane urządzenie, żeby rzeźbić dyskretnie. Na dodatek
    IoT weszło na stałe do życia więc jest w czym przebierać a wszelakie ESP
    oprogramowywać na daną okoliczność do różnych zastosowań.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>